Jack en Anita van Straten

Wij hebben voor de koop van onze woning heeeeeel veel huizen bekeken. Je kan merken dat het goed gaat in de makelaardij. Voor het kopen van een fiets heb je meer tijd tegenwoordig. Maar nu even over Kralingen 120. De woning hebben we gekocht dus wij zijn de koper in deze. Wij waren niet zo positief over De verkopendmskelasr daar zij niet veel wist over de woning. Op de vraag wanneer de oplevering zou zijn antwoorden ik denk van..... is deze kast( boven) ter overname....ik weet het niet, zal het straks voor U bekijken... hoe zijn de buren.....geen idee was het antwoord. Ook kwam zij 5 over 2...het is maar 5 minuten maar toch he....het gaat dus gewoon TE GOED in de makelaardij. 4 jaar terug had dit niet gebeurd allemaal. Onze aankoopmakelaar had dezelfde mening als ons dus het lag niet aan ons. Ook kregen we niet de brochure mee.....en bij alle bezochte woningen kregen we er wel 1 aangeboden. Het is onze eerlijke mening....want nogmaals we hebben de woning gekocht omdat we deze gewoon moesten hebben. Ook het maken van de afspraak voor de bezichtiging ging stroef.... wij konden op een bepaald momen niet ivm werk en vervolgens konden jullie een hele week niet.... we hadden dus het risico dat het verkocht zou kunnen worden voordat we het konden bezichtigen.... zo werd het ook gezegd....maar wij wilden wel eerder kijken doch jullie konden niet. Het is voor ons goed gekomen en het streelt jullie dat jullie een enquête doen want die hebben we verder nergens gekregen ( op Bert van vulpen , onze makelaar na) Doe hiermee wat jullie willen....maar vergeet nooit dat jullie het van de kopers moeten hebben maar ook dat het voor ons, kopers zijnde, geen broodje van de bakker is. Graag zou ik wel willen weten hoe de verkopend makelaar ons antwoord vind en of ze de tips ter harte neemt. We zijn nu op vakantie maar na de 18e zijn we terug.
Wat vond u in het algemeen van de kwaliteit van de rondleiding?

4

Heeft de makelaar kennis van zaken?

6

Was de makelaar op tijd?

4

Wat vindt u van de presentatie van de woning (brochure, internet)

8

Was het eenvoudig om een afspraak te maken om het huis te bezichtigen?

6

Wat vindt u van de dienstverlening van Kuijs Reinder Kakes zover u deze kunt beoordelen?

6

Welke makelaar is u van dienst geweest?

Anders...